http://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2012/12/Webp.net-resizeimage-5.jpg5401920קרןhttp://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2017/08/Logo2-01.pngקרן2012-12-12 20:54:262017-08-25 08:20:48מחשבות על קלברבוט
“מה הדבר שקורה שם במקרים האלה? יש פער. פער בין הרצון של הגבר לרצון של האישה? לא. פער בין הרצון לאפשרי. שניהם רצו משהו, והדבר הזה לא אפשרי מאיזשהי סיבה.”
“אישה אחת, שיום אחד נמאס לה מהמבטים השופטים הבלתי פוסקים של החברה על הגוף ועל סיפור-החיים, מהאופן שבו הם מיישרים (מעקמים) אותך כל הזמן, מתפללת לפני השינה לאלוהים להפוך בלתי-נראית. ותפילתה נענית.” שלד לסיפור אפשרי
http://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2017/08/14.-האישה-שהפכה-להיות-בלתי-נראית.jpg5401920קרןhttp://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2017/08/Logo2-01.pngקרן2012-12-12 09:56:362017-12-22 12:44:14האישה שהפכה להיות בלתי נראית
למה היא לא פשוט נתנה לו סטירה, אם היא באמת כל כך לא רצתה את זה? שבע סיבות שמקשות על נשים להתנגד לתקיפות מיניות, ומחשבות על מה שאפשר לעשות, כחברה וכפרטים, כדי לשנות את המצב הזה
http://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2017/08/09-אז-למה-היא-לא-התנגדה-1.jpg5401920קרןhttp://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2017/08/Logo2-01.pngקרן2012-12-11 13:39:492019-06-17 06:37:31אז למה היא לא התנגדה
יש כיום אי-שוויון עמוק וסמוי במידה שבה סקס הטרוסקסואלי הוא מסוכן עבור גברים ועבור נשים. למה המחשבה על חלוקה שוויונית יותר של הסיכון מקוממת אותנו כל כך? ומה יקרה אם נחשוב אותה בכל זאת?
“לבו של הרומן הזה הוא בעובדה, שאף אדם ברומן הזה לא מצליח למנוע מפיוטר סטפנוביץ’ לשתות אצלו תה באריכות ובהנאה ובחוצפה אכזרית בזמן שהאדם משתגע.” על “שדים” של דוסטוייבסקי
http://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2017/08/13-שדים-1.jpg5401920קרןhttp://www.kerensheffi.com/wp-content/uploads/2017/08/Logo2-01.pngקרן2012-10-16 14:49:432017-09-07 08:54:20טעות היא לא משהו שהיה אפשר לדעת מראש שהוא טעות
“הדבר הגדול באמת שאמנות נרטיבית יכולה לעשות הוא לשחק בהצלחה את המשחק של אנה וולף מ”מחברת הזהב”: להראות בו זמנית את הגדול מאוד ואת הקטן מאוד, בלי לצמצם את האחד או להגדיל את האחר, אלא בהפרש האמיתי ובמלוא הממשיות שלהם.” על הסרט “מלנכוליה” של לארס פון טרייר
שלוש שיחות עם קלברבוט
| 0 תגובות | כתיבה שיתופית, שירה בפרוזה | על ידי קרןקלברבוט: אני המכונה.
קרן שפי: אני המכונה.
קלברבוט: אני שמח שאנחנו מבינים זה את זה.
מחשבות על קלברבוט
| 0 תגובות | דיבור על דיבור, כתיבה שיתופית | על ידי קרןמחשבות על אנושיות, על דמוקרטיה ועל היחס בין חיקוי לאותנטיות בעקבות סדרת שיחות עם קלברבוט בחורף 2011-2012
הפער
| 0 תגובות | פמיניזם | על ידי קרן“מה הדבר שקורה שם במקרים האלה? יש פער. פער בין הרצון של הגבר לרצון של האישה? לא. פער בין הרצון לאפשרי. שניהם רצו משהו, והדבר הזה לא אפשרי מאיזשהי סיבה.”
האישה שהפכה להיות בלתי נראית
| 0 תגובות | סיפורים, שלדי סיפורים | על ידי קרן“אישה אחת, שיום אחד נמאס לה מהמבטים השופטים הבלתי פוסקים של החברה על הגוף ועל סיפור-החיים, מהאופן שבו הם מיישרים (מעקמים) אותך כל הזמן, מתפללת לפני השינה לאלוהים להפוך בלתי-נראית. ותפילתה נענית.” שלד לסיפור אפשרי
אז למה היא לא התנגדה
| 0 תגובות | פמיניזם | על ידי קרןלמה היא לא פשוט נתנה לו סטירה, אם היא באמת כל כך לא רצתה את זה? שבע סיבות שמקשות על נשים להתנגד לתקיפות מיניות, ומחשבות על מה שאפשר לעשות, כחברה וכפרטים, כדי לשנות את המצב הזה
על חלוקת סיכונים הוגנת בסקס ובכלל
| 5 תגובות | ביקורת פוליטית, פמיניזם | על ידי קרןיש כיום אי-שוויון עמוק וסמוי במידה שבה סקס הטרוסקסואלי הוא מסוכן עבור גברים ועבור נשים. למה המחשבה על חלוקה שוויונית יותר של הסיכון מקוממת אותנו כל כך? ומה יקרה אם נחשוב אותה בכל זאת?
טעות היא לא משהו שהיה אפשר לדעת מראש שהוא טעות
| 0 תגובות | ביקורת פוליטית, פסיכולוגיה, שיחות בין טקסטים | על ידי קרן“לבו של הרומן הזה הוא בעובדה, שאף אדם ברומן הזה לא מצליח למנוע מפיוטר סטפנוביץ’ לשתות אצלו תה באריכות ובהנאה ובחוצפה אכזרית בזמן שהאדם משתגע.” על “שדים” של דוסטוייבסקי
מלנכוליה
| 0 תגובות | ספרות, פסיכולוגיה, שיחות בין טקסטים | על ידי קרן“הדבר הגדול באמת שאמנות נרטיבית יכולה לעשות הוא לשחק בהצלחה את המשחק של אנה וולף מ”מחברת הזהב”: להראות בו זמנית את הגדול מאוד ואת הקטן מאוד, בלי לצמצם את האחד או להגדיל את האחר, אלא בהפרש האמיתי ובמלוא הממשיות שלהם.” על הסרט “מלנכוליה” של לארס פון טרייר